Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

mandag 6. mai 2013

Bruktduellen

NIB har en utfordring denne måneden som treffer meg midt i hjertet! Jeg elsker bruktfunn, loppis, gjenbruk butikker,  ting med sjel til en langt billigere penge enn hvis man hadde kjøp det nytt.Og med mye bedre samvittighet! Jeg har mange bruktmøbler, men har en stor forkjærlighet for unike småting som brukes i hverdagen.Så her er mitt bidrag, alt godt brukt fra gjenbruk butikken, ja utenom  non-stoppen da :)) 

8 kommentarer:

  1. Så lekkert og feminint :-) Likte godt denne utfordringa!

    No har me meldt opp eldstemann til konfirmasjon, hjelpe og trøste... Kvar vert tida av? Snart er eg vel på gjenbruken sjølv ;-)

    Klem Eli

    SvarSlett
  2. Fine genbrugsting hos dig Tone!

    Hav en fin dag, klem Helle

    SvarSlett
  3. Nydelig bidrag og bilde Tone :)

    Lykke til

    Nyt "sommer" & sol (20c` grader ute nå)

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  4. Så sjarmerende servise! Nydelig bidrag!:)
    Gamle saker forblir det beste:))

    Klem Marit

    SvarSlett
  5. Har nettopp lagt ut en innlegg selv som handler om gamle ting... Jeg må bare ha en dose av det i mitt interiør. -En STOR dose!
    Kjenner at det er helig å bo på landet i disse dager. Våren vekker hagen opp fra dvalen. Jeg kan endelig ut å plukke diverse vekster som jeg kan lage mat av. Lykke!
    Vårklem fra Marit

    SvarSlett
  6. NydeligFlott servise!
    Herlig og lyst bilde.
    Ønsker deg en strålende helg
    og lykke til i nib´s utfordring!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  7. Hi Tone,
    I've just found your lovely blog and so love it here. everything is so inspiring. happy to have found you and am now following you.
    i'll be back from more inspiration. i'll be most happy if you find the time to pop over to my blog for a visit.
    greetings from italy
    rita

    SvarSlett