Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

mandag 10. september 2012

Det mørkner....

Jeg elsker denne årstiden vi nå går i møte.... varmere klær...klar og kald luft..nydelige farger i skogen..en kopp te mens man suger inn stemningen fra naturen..stillheten.. .tente stearinlys inne...en herlig tid med mye innekos..det er lykke det!! Hvor henter du energien fra i denne årstiden? Her ser dere hvor jeg henter min energi:)
Ønsker alle som er innom en nydelig høstuke!

9 kommentarer:

  1. Ja, det er en herlig årstid! Herlig når solen skinner på alle de vakre fargene som høsten bidrar med. Men det gjør heller ikke noe om det blåser og regner for det er jo liksom høsten da.. Og da henter jeg energien med innekos - tenne lys og en god kopp kaffe med noe attåt..
    En vakker blogg du har! Legger meg som følger.
    En god ettermiddag til deg!

    SvarSlett
  2. Herlig høstbilde! Te er et must nå når kveldene blir kaldere og mørkere... Det samme er pledd, og skinn...

    Kos deg i høstmørket!

    :-)

    SvarSlett
  3. Hver årstid har sin sjarm.
    Det var et stemningsfullt bilde du har tatt!

    Te, stearinslys og ild på peisen er høst for meg:-) Og gode turer i skog og mark:-)

    Ha en fin og mild høstkveld!

    klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  4. Enig med deg, dette er en herlig tid:)
    Nydelig bilde ♥

    SvarSlett
  5. Et nydelig høstbilde ..
    Peiskos,tente lys, en kopp te i sofaen med beina godt krøllet under teppet ..strikketøy for hånden ..herlig høstfølelse.
    Men faktisk så holder jeg fast på sommeren enda en stund..i hagen står det fint og temperaturen er jo fortsatt bra.
    Flott header forresten !
    klem fra Anne

    SvarSlett
  6. Herlig bilde,Tone :)
    Elsker høsten..innekos med lys og fyr i peisen..love it!!
    ..og ikke minst pakke seg inn i favorittvinterjakken på kveldstur med hunden.. :)
    Ha en herlig uke..jeg er snart på vei til NY !!

    Klem:)

    SvarSlett
  7. kjempekoseligt bilde! høsten e herlige ja:) mn litt vonde å tunge og kjenne eg.. elr kansje d bare e all ranglingå å viningå itte helgå?? tihi hb d;) fine høstdaga e di aller finaste dagane i heile åre!
    klem:)

    SvarSlett
  8. Eg har komt fram til at eg nok elsker alle årstidene våre, og aller mest den årstida som står for døra til ei kvar tid... Rimelig fleksibel med andre ord... ;-) Inspirasjonen finn eg overalt, men er jo ei skikkelig kose rau da, så tente lys og det å krølla seg opp i stolen "min" er jo heilt toppers. Om eg då har ei god bok, helst krim, ja då er livet godt. Krydrast med eit glas iskald pepsi max og ei stripe sjokolade. Jepp - eg er ei godte rau også...

    Herlig bilde, Tone!

    Klem Eli

    SvarSlett
  9. Så koselig bilde!
    På høsten liker jeg å gjøre noe nytt...i høst håper jeg på å få meg et sykurs gjerne.....og så trenger jeg å komme igang med trening igjen...det er støv på spinningskoene :)

    Klem....og hil mor :)

    SvarSlett