Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

fredag 8. juni 2012

Sommerduft.....


Syriner dufter himmelsk og er den perfekte sommerduft for meg. Jeg var nede i hagen til mine foreldre i går og plukket med meg en stor bukett, som skal pynte opp bordet i dag. I dag er dagen for familieselskap for lillegutt, og hiv og hoi faktorene er dusset ned noen hakk :) Middag og deilige hjemmelagde kaker står på menyen, bordet er dekket, og nå er det husvasken som står for tur:) Ønsker dere alle en fin helg , det skal vi ha, på Mods konsert i morgen sammen med gode venner og 25 000 tusen andre Mods fans! 

7 kommentarer:

  1. Oj oj :) Mods ja... Blir topp stemning det! Var ei her på jobb som fekk sikra seg billettar i dag (!) skulle høyrt det gledes skriket... Og ho fekk dei til innkjøpspris, dei hadde ikkje lagt på noko, så no er det topp stemning her ja. Eg skal ikkje, det er guttehelg hos oss, mannen får besøk av nokre kompisar i frå Stord i dag og i morgon skal dei på Mods og på søndag skal dei vera fyllesjuke går eg ut i frå ;) Så meg og smågutane me må ut på reis altså. Men no høyrer det med til historien at forrige helg var det min tur, hehe, då tok mannen med seg smågutane på reis. Me treng litt slik input, å berre vera oss sjølv og ikkje nokon si mor eller kåna.

    Kosa deg ein heile haug på konsert, Tone. Og JA, kom på Instagram :D

    Klem Eli

    SvarSlett
  2. For noen skjønne blomster, blir i godt humør av slike bilder!! Tror jeg må en tur gatelangs i området her i kveld og se om det er noen syrinkvaster som kan trenge et nytt hjem ;) God helg til deg! Klemmer

    SvarSlett
  3. Nydelige å se på og deilig duft!!!
    Deilige syriner :) Her ble det plantet et tre for noen år siden, men det tar tid føre det kommer mange blomster gitt.

    Så i dag "misunnes" både dine syriner og ikke minst Mods konsert!! Det er jo garantert god stemning det :)

    Kos deg masse masse :)

    Klem Fru Thronsen

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde!!
    Elsker bloimstene OG vasen:)
    Ha en fin helg ♥

    SvarSlett
  5. Nydelige syriner....vi har vært å plukket i kveld. skal pynte til barnedåpen :)
    Tenker det var storveis å være på Mods-konsert :)

    SvarSlett
  6. Nydelige syriner!!
    vi har vært å plukket i kveld...for barnedåpen i morgen :)
    Tenker det var storveis med Mods-konsert !!!

    SvarSlett
  7. Lukten av sommer!!
    ...elsker syriner..

    Nyt resten av dagen!!

    Klem:)

    SvarSlett