Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

mandag 4. juni 2012

Hiv og hoi



Siste eksamen er unnagjort, og bursdagsfeiringene står i kø:) Lillegutt ble feiret med høy hiv og hoi faktor, sammen med nesten 20 andre småtasser på søndag, og neste helg er det familieselskap for lillegutt, med ikke full så høy sjørøverfaktor. Flaskeinspirasjonen ble hentet jos May Helen,med den nydelige  bloggen Kronprinsessene, og så tar jeg alltid turen til Søstrene Grene, der de har et utrolig utvalg i bursdags rekvisitter, med hjem i posen ble både sjørøvervimpel rekke til 12 kr, og mange småting til godisposene, og når diabloene koster 10 kr, ble det en til hver godispose av disse og:)! Ønsker dere en herlig uke, her er det skolestreik på andre uken, så vi koser oss hjemme med lego og bagst!

6 kommentarer:

  1. Hei!
    Så herlig :) Hatt et par Hiv O hoi bursdager selv ;)

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Oioioi, for en flott bursdag!!
    Ja, dette var stas tenker jeg:)

    SvarSlett
  3. Så fint du har laget til bursdagen til gutten din;) og kult med etiketter som er hjemmelaget....;) Vi ses snart på lunsj håper jeg;)

    SvarSlett
  4. Ser føre meg ein meget fornøygd bursdagsgut!!!
    Stilig:)Gratulerer med bursdagsgutane dine Tone og med overstått eksamen♥

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  5. Åh.. herlig piratbursdag!!
    Knallfine flasker! :)
    God ny uke til deg! klem :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med overstått eksamen og bursdagar! Eg håper du har det bra og ikkje er aldeles utkjørt.

    Det ser ut for at det var ein sabla kule bursdag i alle fall :)

    Klem Eli

    SvarSlett