Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

mandag 21. mai 2012

En smak av sommer



Så snart det er sol og temperaturen stiger over 12 grader, foregår det meste utendørs hos oss, men akkurat nå når jeg er midt i eksamenslesningen, må jeg overlate solstrålene til resten av familien og heller sitte inne å fokusere på pensum...men jeg fikk lurt meg til en liten middag på terassen da, og samtidig knipset noen bilder:))
Ønsker dere alle en flott uke, nå kommer sommeren !!

5 kommentarer:

  1. endelig ser det ut til at vi får noen flotte sommerdager. Må bare nytes...
    så sant man ikke må lese til eksamen da. Lykke til.
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. LYKKE TIL MED EKSAMEN! FINE MELLINGER LANGT FREMMOVER MVH ELI:)

    SvarSlett
  3. Hei hei. Jeg fikk så absolutt smak av sommer her inne hos deg :) nå har jo gradestokken bare fortsatt å stige i dag :) herlig! Lykke til med lesinga og ikke minst eksamen :) klem fra Ella

    SvarSlett
  4. Det er så herlig!! Og kjære Tone, du må jo ut og lufta vetet innimellom :)

    Herlig stemning på terrassen din! Lykke til med siste innspurt :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  5. Jeg lurer på hvilken farge og type beis du har brukt på terassen din

    SvarSlett