Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

tirsdag 29. mai 2012

En skål av roser.....

For å beholde de nydelige rosene noen dager ekstra når de begynner å henge med hode, kutter jeg dem en cm under blomsten og legger dem i en skål med vann og litt gjødsel, og vips..litt lenger blomsterglede:) 
Ønsker dere alle som er innom meg en herlig uke, og til alle dere som skal på bloggtreff, kos dere, gleder meg til å høre hvor kjekt dere har hatt det, for en herlig gjeng:)) ! Her blir det eksamen på fredag og bursdagsselskap på søndag!! 

5 kommentarer:

  1. Fiint..
    Lykke til med eksamen,..og synd jeg ikke ser deg torsdag!!

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Nydelig!!
    Lykke til med eksamen Tone :)

    SvarSlett
  3. Kjempefint bilde♥
    Ein fin måte å bevare blomster på:)

    Lykke til med eksamen;)Tvi tvi!!!

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  4. Et nydelig bilde Tone.
    Det gjelder å bevare og nyte de skjønne rosene lengst mulig.
    Krysser fingrene for deg på fredag!
    Klem Anne

    SvarSlett
  5. Nyttig tips som jeg ikke har tenkt på!:) Vil jo bevare blomstene lengst mulig :)

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett