Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

mandag 13. februar 2012

Herlig Morsdag

Morsdagen er over, og den beste gaven jeg kunne få fikk jeg ....å være sammen med mine kjære, langt til fjells , nyte stillheten som råder på fjellet...bare nyte....observere...lekende barn....spudlende barn...trøtte barn etter en lang dag ute i snøen, fyr i peisen og kos! En lite gutt  har laget trearmbånd til mor, og en annen liten  har tegnet kort, med mor, far og morfar..... morfar så litt spesiell ut på kortet , så jeg dristet meg til å spørre: hva er det morfar holder på med her.....ser du ikke det vel sier lillegutt..han står på skateboard  :)))) Neste helg, blir det bollesøndag med alle besteforeldre, så da må vi nok vise fram kortet med morfar på skateboard :) 

Ønsker dere en nydelig uke!!

2 kommentarer:

  1. Høres ut som du har hatt en fin helg Tone...og jeg bare er så glad i barnetegninger :)

    Kos deg med lesing og ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  2. Åååååå det hørtes helt perfekt ut :-) HÆrlig å roe helt ned på fjellet. Nederste bilde var nydelig

    SvarSlett