Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

fredag 10. februar 2012

Nydelig helg !

Solen skinner, hverdagen min er i gang, skolebøkene er blitt åpnet igjen etter en lang juleferie, og det føles godt :)) Vi skal tilbringe helgen langt til fjells, med fyr i peisen, og gode venners lag :)) Bildet jeg viser i dag er fra en av våre tre sofagrupper, vi har to i hovedetasjen, og en i loftstuen, huset er ikke stort men veldig godt utnyttet kan man si.....:))
Ønsker dere gode damer en fantastisk helg, med eller uten fjell-luft ! Og varmt velkommen til nye følgere, det er bare så kjekt !!

9 kommentarer:

  1. Hørtes deilig ut med en helg på fjellet!
    her blir det barseltreff og feiring av morsdag :)
    Nydelig sofa-hjørnet du viser.
    Fikk lyst til å slenge meg nedpå, men må vel få gjort litt fornuftige ting nå ;)

    Takk for fin kommentar på bildene i dagens innlegg.
    Vet du, de er (som vanlig) tatt med "bestemor-knappen"!

    God helg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Høres ut som en perfekt helg... håper dere får fint vær ---
    Nyt helgen og kose deg masse..

    Kerstin

    SvarSlett
  3. Herlig bilde, men savner det større;) hihi...terger litt jeg;) Nydelig du har det...Klem

    SvarSlett
  4. Koselig sofa hjørne og et flott speil .
    Her skinner ikke solen,men jeg har jobbehelg så da så..
    Men håper du får en flott helg på fjellet med sol og fint vær.
    Kos deg sammen i gode venners lag !
    klem

    SvarSlett
  5. Høres ut som en flott dag og ikke minst helg:)
    Pleddet og koppen så veldig fristende ut, deilig kos :)

    Klem Fru Thronsen

    SvarSlett
  6. Høres herlig ut:)
    (fant deg på fb rogalands bloggere:)

    Kjempe fin blogg, har lagt meg til hos deg jeg:)
    Ha en kjempe fin fin helg!
    Klem Anne Bente

    SvarSlett
  7. Hei hei!
    Koselig sofakrok, og heldig du som har tre av de :)
    Ønsker deg en fin fin helg, hørtes herlig ut med hytte-tur :)
    Klem klem

    SvarSlett
  8. God moren skjønne du.
    Gjør som du å hiver meg på skolebenken igjen til høsten. Litt mer fag relatert innenfor det jeg allerede jobber med. Blir greit å få det gjort. Siste sjanse....hvis ikke så kan jeg risikere å havne i samme klasse som datteren...å det vil vi jo ikke :)) Ha en flott lørdag. Etter en kjekk telefon i går skal jeg treffe en dame som har flere gamle skoleplansjer og som vil gi meg dem...wooow sier jeg bare. Tenk å ringe en vilt fremmed prinsesse å tilby Jesus plansjer. Det er nesten for godt til å være sant :D

    SvarSlett
  9. God tur til hytten!
    Dette ser ut som en fiiiin sofakrok!!
    God helg :)

    SvarSlett