Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

torsdag 19. januar 2012

Mot lysere tider :)

I min stue går det hvertfall mot lysere tider ! Her er det kommet i hus en gammel industiarbeidslampe...ooo lykke :) En slik har stått på ønskelisten en stud, og jeg håper en dag å få fatt i en "storebror" som kan henge i taket i loftstuen !! Jeg styrer fælt med det kommentarfeltet mitt som ikke fungerer, har oppdatert nettleseren, uten at det ser ut til å virke....jeg får smøre meg med tolmodighet til dataeksperten kommer hjem fra Brussel i morgen :) Ønsker dere alle flotte damer der ute en flott helg, her ble det plutselig vinter igjen med både snøstorm og torden....liker ikke :)))

2 kommentarer:

  1. Er på utkik etter skrivebordslampe.Denne var no berre kjempefin!!!!Stilig med det lyse mot det mørke:)Herleg bilde.
    Ønsker deg ei god helg♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Så kul LaMPE Tone! Me like ;)

    Ha en flott helg du også!

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett