Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

torsdag 29. desember 2011

En nydelig bok......



Keep it real ,keep it simple, keep it relaxed and put it all together and you find your own way...........Det har slått meg mange ganger de siste årene, moter kommer og flyr avsted før man har fått sukk for seg,og det har gått mer og mer opp for meg at jeg må stå fast med det som gjenspeiler meg (..kremt..oss :) i interiøret, jeg er en salig mix av flere stiler, liker og blande flere elementer av nytt og gammelt, sammen med litt minner fra fjern og nær. Jeg oppdager stadig ting jeg kjøpte inn for mange år tilbake plutselig får en ny mening....kanskje er det et tegn på at jeg har levd noen år, og ser at motene faktisk kommer tilbake :)) bare i litt fornyet utgave......liker du bildene jeg viser, så er sikkert Pale&interesting (Atlanta Bartlett og Dave Coote) noe for deg. Nå skal jeg lete litt på nettet, jeg vet de har gitt ut en bok om resirkulerte gamle møbler...den må jeg nok få tatt en titt i !! Ønsker dere en fortsatt nydelig romjul og en fantastisk nyttårsfeiring med deres kjære !  

7 kommentarer:

  1. Fine bilder ja:)
    Jeg har og funnet ut at og følge trender blir veldig vanskelig i interiørverden, det ville blitt veldig dyrt og skifte stil hvert år:)
    SÅ det får være Line-stil, det får være godt nok, hehe:) Og jeg har vært igjennom mange, men tror jeg har landet på det jeg trives best med nå:)

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Såg veldig flott ut!

    Ynskjer deg eit godt nytt år♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  3. På jobb har jeg måttet lese meg opp på de ulike stilartene. Der passer jeg inn i stilgruppen "Landlig trend". Landlig, avslappet stil blandet med gamle skatter.
    Jeg kjenner at det er de gamle møbler med sjel som jeg er mest glad i. De vil jeg alltid beholde. Pynt uten sjel er det ikke vanskelig å kvitte seg med. Det havner stadig slike esker på gjenbruken...
    Jet tror faktisk også at det er viktig med litt sirkulasjon i heimen. Gir du noe bort, kommer noe annet tilbake. Har lest en feng shui bok om den slags...
    Idag skinner sola og vi skal straks labbe en rundt i heia. Herlig oppladning til en spennende håndballfinale ikveld!
    Ha en fortsatt flott romjul.
    Klem Marit

    SvarSlett
  4. Høres så fin ut.
    Har bestillt meg en bok nå som jeg er så spent på :o)

    SvarSlett
  5. Heisann:)
    Interessant innlegg:) Det med moter og trender har sneket seg pittelitt inn i mitt interiør også, men den røde tråden er helt og holdent min egen stil. Jeg liker veldig godt det som er gammelt og satt, og er en ivrig bruker av gjenbruk...spennende å finne nye bruksområder av ting og tang man kommer over:)
    Den boken du viser bilder av her kunne jeg godt tenkt meg, likeså den andre boken du refererer til.

    Så vil jeg ønske deg og dine kjære et GODT NYTT ÅR!:)
    Gleder meg til å blogges i det nye året:)

    Varme nyttårsklemmer fra meg:)

    SvarSlett
  6. Hei Tone:)
    Så hyggelig at du vil være med på min giveaway...masse lykke til:)

    Ønsker deg en en flott 1. uke i det nye året:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  7. Hurrah, that's what I was looking for, what a material!existing here at this blog,
    thanks admin of this website.

    my website; clash of clans hack

    SvarSlett