Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

søndag 25. september 2011

Kreativiteten er i sving !

En ny årstid er over oss, og kreativiteten bobler som bare det. Tror det må ha noe med høsten å gjøre, luften er klarere, tankene og ideene popper opp i hodet, interiørblader leses på høygir ( mellom alt pensumet :)) og jeg kjenner det er på tide med litt forandring i stua ! Har vært en tur på IKEA og handlet med meg noen lysestaker , som absolutt skal få en ny misjon, og en ny gammel skodde er kommet i hus:)) Kan dere gjette hva dette skal bli til ??? Fortsettelsen følger senere i uken....ønsker dere en flott kveld!

3 kommentarer:

  1. Hei Tone!
    Så spennende å følge med på hva du har på gang..gleder meg.
    Her råder det litt sånn kaos enda,men nå nærmer det seg parkettlegging og så venter vi på kalk som vi skal kalke peisen med.
    Men alt tar tid når det gjøres på fritiden,men det blir bra til slutt håper jeg.
    Ha en fin -fin ny uke !
    klem Anne

    SvarSlett
  2. Hmmm, ikke helt sikker på hva du skal trylle frem, men gleder meg til og se;)
    Åja, høsten er herlig, og kommer alltid MYE deilig inspirasjon med den friske luften ♥

    Ha en finfin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Nå venter jeg i spenning!
    Så heldig du har vært som har fått deg en slik skodde. De er så vakre!
    Jeg pusser opp et gammelt skap nå om dagen. Høres ikke så vanskelig ut - men skapet er av metall!
    Jeg jobber med å få laget hyller inni skapet. Det er ikke lett når jeg ikke kan borre i det... Ikke vant med å jobbe med den slags materialer.
    Skapet skal inn på vårt nye bad. Jobber hardt med det også nå. Idag maler jeg siste strøk på veggen, så venter jeg på flislegger. Jippi!
    Ønsker deg kreative dager.
    Klem Marit

    SvarSlett