Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

mandag 18. juli 2011

Perfekt malevær!

Når det regner som værst , og temperaturen er sommerlig er det bare å finne fram noen godt gjemte skatter fra loppis som har stått på malelista lenge :)  2 bord har fått 5 strøk hver de siste dagene, og nå er det ene bordet på plass i loftstuen. Dette bordet har kun fått topplaten malt for å skape litt kontrast i det ellers så lyse rommet, har ennå ikke bestemt meg om jeg skal male beina til bordet...hva synes dere????
 Nå  er det snart på tide å pakke snippsekken for å dra til fjells på fisketur :) Lykken er å få en liten ørret på kroken, for så å slippe den uti igjen :)))))))))) Ønsker dere en flott uke!! 

7 kommentarer:

  1. Synes bordet var kjempefint slik det er nå. :)
    Ønsker deg en flott fjelltur. :)

    SvarSlett
  2. Gøy med prosjekter, jeg har og endel av de på gang nå:)
    Synes også bordet var fint slik det var. Alt trenger jo ikke være hvitt har jeg funnet ut,jeg maler faktisk noe blått som snart skal i hus!
    Ha en fin uke
    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg syns bordet var kjempefint sånn som det er ..
    Så koselig med fjelltur og fiske,håper bare været er på deres side ..nok regn nå..
    men..det er vel da fisken biter..?
    Ha en fin tur uansett vær og kos dere!
    sommerklem Anne

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Bordet er kjempefint!!!!Synest det er fint med denne kontrasten:)

    Nattaklem frå Mette.

    SvarSlett
  5. Bordet ditt var kjempefint... liker når det er kontraster...

    Klemmer o=)

    SvarSlett
  6. Hei tone!
    Her har det vært perfekt inn-male vær lenge nå.....og vi venter på skikkelig sommervær!
    Et kjempefint bord...og synest godt det kan være slik!

    Ha en fortsatt fin sommer :o)

    SvarSlett
  7. så nydelig blogg du har!
    gleder meg til å se mer til deg :-)

    Klem

    SvarSlett