Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

mandag 4. april 2011

Billig og bra!!


Våren er her, og tiden er inne for å finne frem hagemøbler og tilbehør!! De mykeste og billigste voksdukene ble funnet på Stoff og stil, til 89 kr meteren. Et lite tips på en mandag morgen:)) Nå er det bare å hive seg i vaskeriene , etter tre helger til fjells er det litt å få orden på i heimen:)) Har fått en bloggeutfordring, fra ei av mine søte lesere, må bare få tenke litt, så blir det nok snart et lite innlegg igjen:)) Ønsker dere alle en flott mandag i solskinnet!!

9 kommentarer:

  1. Disse var fine! Jeg er på jakt etter stoff til å trekke om et par fluktstoler. Tror du dette kan brukes til det? Er det sterkt nok?

    SvarSlett
  2. Så fine de var:)

    Ønsker deg en flott mandag:)

    SvarSlett
  3. Flotte stoffer. Stoff og Stil har veldig mye fint.
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Må nok ta turen til Stoff og Stil, skønner jeg. Takk for tipset.

    Bente

    SvarSlett
  5. Våren er definitivt her;)
    Jeg var og på S&S i dag, masse flotte voksduker og så billig! Må få ryddet ut og vasket utemøblene en dag nå, og kjøpt nye duker - gleder meg ♥ Kjempefine de du har kjøpt!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Altid dejligt med gode tips til sommersæsonen for alvor sætter ind!
    Nyd tiden, klem
    Helle

    SvarSlett
  7. Takk for tips! Disse var fine :)

    Flott blogg du har, kjem heilt klart tilbake hit :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  8. Utrolig fine, trenger ikke alltid være så dyrt for å ære bra:) har lagt ut fargekoden som du spurte om på bloggen nå:) klem

    SvarSlett
  9. Hei Tone :)

    Nydelige stoffer..... Striper er min favoritt :) Takk for tips!

    Klem Kjersti

    SvarSlett