Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

torsdag 20. januar 2011

Vinneren er....


Til og med mannen i huset hadde fått med seg at det skulle trekkes en giveaway i dag, og jeg ytret min bekymring(som egentlig ikke er noe å bekymre seg for:)) hva jeg skulle legge loddene i !! Da sier mannen: skal ikke du gi bort en melsekk da?? Joda..ja så bruk melsekken da!! Slik ble det og melsekken fikk et nytt bruksområdet, og jeg tenkte med meg selv, disse kan det jo lages mange små sekker av til å ha de varme rundstykkene i på bordet:)) Men nok om det!! Det får bli et annet prosjekt:)

Vinneren ble NR 12, Mette med bloggen VALKYRIEN :)) Gratulerer!!!

Send meg en mail med Navn og adr, så kommer den i posten!!!

Ha en flott torsdag!!

7 kommentarer:

  1. Så gøy!TAKK:-)) Å, nå ble jeg glad! Jeg vet akkurat hva jeg skal bruke den til. Jeg har nemlig 1 (2 faktisk) sånn der flettet metallkurv som det har vært en vinballong i, å da tenkte jeg å ha melsekken oppe i...og så noe kost nede i der igjen. Stakkars minsten her i huset, som trodde jeg hadde slått meg, fordi jeg hylet JEG VANT, JEG VANT!!!
    Klem Mette

    SvarSlett
  2. Grattis til den heldige vinneren..

    koselig O=)

    SvarSlett
  3. Heldige henne!!!
    Jeg må også gå flittig inn for å finne slike med sorte stiper. Jeg er nemlig ikke så glad i hverken rødt eller blått...
    Living hadde flotte linvarer med slike farger. Men de var selfølgelig utsolgt for sort...

    Må snart ta med bruktrunde i distriktet. Ikke for at jeg har brukt for noe. Men det er bare så spennende!!! Litt skattejakt i den kalde januar er ikke å forakte!

    Ha ei flott helg!
    Mange hilsner Marit

    SvarSlett
  4. For en helsjønn premie - gratulerer til den superheldige vinneren!

    SvarSlett
  5. Grattis til den heldige vinneren!!

    Ha en fin helg Tone :o)

    SvarSlett
  6. Leste i avisa at det skulle være loppis på tasta. Men med 2 håndballkamper og 1 dugnad måtte jeg innse at jeg ikke kunne rekke noe loppis idag.
    Men begge kampene vant vi, så dagen har vært fin. Og duganaden var å jobbe i kioske i hallen. Hadde bakt "baller" (runde kakemenn) og malt logoen til ålgård håndballklubb på. De slo godt an!!! Siste kunden kjøpe det som var igjen for å ta med hjem til kaffien...
    Skal jammen bake flere slike. God inntekt for klubben.

    Hadde vært supet med en handletur, ja! Jeg har rolige dager og god tid. -Og stor bil har vi jo begge to...!
    I morgen kommer broderen med lastebil fra sørlandet. Jeg stoler på hans dømmekraft, og har kjøpt et gammelt skap usett! Han sa han trodde det var noe for meg. -Er kjempespent!

    Fortsatt fin helg.
    Klem Marit

    SvarSlett