Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

onsdag 8. desember 2010

Juleantikkbruktloppemarked!


På lørdag er det julemarked i Bekkefaret Bydelhus ( som ligger mellom avkjørselen fra E39 og universitetsykehuset i stavanger) Her vil dere finne noe for en hver smak, liker du gamle nostalgiske ting eller hjemmelagde kreativiteter bør du ta deg en tur! Sammen med 16 andre damer vil jeg være der på lørdag fra 10-14, er du ennå ikke ferdig med julegavene så har du mulighet for å gjøre gode kupp her, mange ting til loppepriser!! Jeg får fortsette med pakkingen , så her får dere se en liten smakebit:)

Ha en fantastisk uke, og kanskje vi ses på lørdag:))))

4 kommentarer:

  1. Dette skulle eg absolutt ha møtt opp på, viss eg var litt nærmare... :) Headeren din er forresten så FIN!

    Nyt resten av desemberveka!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  2. Der skulle jeg ha vært....høres kjekt ut!!

    ha en fin torsdag :o)

    SvarSlett
  3. Ååå, det hørtes topp ut:)
    Og for et flott bilde, med MASSE god stemning ♥
    Kos deg på Lørdag!

    Klem line

    SvarSlett
  4. Hei så koselig å finne denne koselige bloggen. Synd jeg ikke kunne gå, men jeg reagerte på Bekkefaret bydelshus. Selv er jeg oppvokst i området, bodde der også maaaange år i voksen alder. Nå bor vi på østkanten. Linker deg i listen min, så finner jeg deg igjen. Ha en fin søndag, klem.

    SvarSlett