Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

torsdag 23. desember 2010

Freden har senket seg........


To spente gutter ligger nå å sover, de drømmer nok om nissen........Fantastisk å se hvordan de gleder seg, og jeg kjenner den samme gleden jeg kjente når jeg var liten...spenningen..kommer nissen..får jeg det jeg ønsker meg så inderlig.....det er så rart når man har barn, da kommer liksom alle minnene så klart fram igjen..og det er jo så herlig følelse!!! Fjelledelgranen er pyntet med gammel julepynt, potetene er skrellet,kålerabien likeså,pinnekjøttet ligger i vann....julestrømpen er full av gotteri og småpakker...julesanger flyter ut i stuen, det snør ute...for en ferfekt kveld før selveste kvelden...åååhh som vi gleder oss!! Ønsker dere alle en fredfull og fantastisk julefeiring....!

6 kommentarer:

  1. God jul til deg og dine små, tenker de er tidlig oppe i morgen, bare venter spendt på julenissen. Juleklem fra Mona.

    SvarSlett
  2. Så koselig innlegg!
    Vi har hatt en sjelden rolig juletid i år. Vi har hatt mye tid sammen, og det setter jeg stor pris på.
    Igår satt husbonden og jeg og så på Kvelden før kvelden på tv. Fyr på peisen og julekaker på fatet.
    Jentene var i snekkerboden og snekret julegave til kaninen... Ikke slik jeg hadde planlagt denne kvelden. Men du verden som de koste seg sammen. Fniste, lo og samarbeidet. Flott å se!

    Skal kjøre til svigers ikveld og feire jul der. Frem til da skal vi bare nyte dagen.
    Litt uvant å ikke ha julen hjemme, savner den gode matlukta. Vi får heller koke litt grøt. Så får vi lukten av ribbbe klokka 17.

    Ønsker deg og dine en flott juelekveld.
    Stor juleklem Marit

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en koselig jul med dine :o)
    Klem!!

    SvarSlett
  4. Jeg håber dine små har fået hvad de ønskede sig -- og sikkert mere til!
    Ønsker dig en fin fortsat jul, min ven!

    Stort juleklem
    Helle:))

    SvarSlett
  5. takk for koselig romjulshilsen. Ønsker dge og dine også en fin romjulstid og håper julekvelden var flott. Koselig med gammeldags julepynt på treet. klem Monica

    SvarSlett
  6. Hei, gode Tone! Gledelig romjul til deg og dine!
    Tusen takk for alle koselige hilsener fra deg. Det setter jeg stor pris på skal du vite! ♥

    Vi har en deilig julefeiring med besøk, så nå måtte jeg ta meg en pause for meg selv her inne på mitt kontor. :) Godt det!

    Kos deg videre i romjulen, Tone!

    God kle,
    Anette Willemine

    SvarSlett