Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

lørdag 13. november 2010

Tid er kjærlighet


Helgen er her og vi koser oss med lange felles frokoster, ser på frokostbarnetv og snakker om hva vi har lyst å gjøre! "Skulehuset" hadde åpning i dag på Ålgård med alle sine fantastiske kreative ting som selges der, så jeg tok meg en liten tur opp dit, og kom selfølgelig ikke tomhent hjem igjen:)) For noen damer, og alt det de klarer å produsere!!! Ta en titt på bloggen til "Grip Dagen" eller "Helles Univers", så kan dere se selv!! Nå ble jeg så inspirert at jeg får sette igang med mine prosjekter, så får jeg se hvor langt jeg kommer i produksjonen før vi drar på stand up show for å se Hans Morten Hansen!!

Ha en fortsatt god helg, og kos dere på farsdagen i morgen!!

1 kommentar:

  1. Kjempefin. Denne tiden er den beste. Elsker førjulstiden med alt den har å by på.
    Nyt resten av helgen.
    Klem Tove

    SvarSlett