Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

mandag 15. november 2010

Granbar fra IKEA!


Og vips så har du sneket inn litt julestemning i huset:)) En granbaranke til en hundrelapp skaper en god julefølelse, jeg kjøpte flere av disse i fjor da jeg bandt de rundt gardinstengene i stuen. I år blir det meste av julepynten i naturens farger blandet med litt sølv, har hamstret et lite lass av store og små kongler som skal brukes til pynt i dekorasjoner og litt rundt forbi !! I morgen skal det bakes rugbrødhjerter som skal pyntes med minikongler og litt einer og henges til pynt , kanskje det blir noen til overs som kan selges på julemarkedet jeg skal være med på i Bekkefaret bydelshus den 11 desember!

Ha en fantastisk uke

4 kommentarer:

  1. Dette var koselig.....fint i stuen din :o)

    ha en fin ny uke :o)

    SvarSlett
  2. Veeeeeldig lekkert hos deg♥

    Lykke til på julemarkedet:)

    God ny veke♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  3. Så nydelig header du har laget til julen!
    Flott og dus stemning på bloggen din nå. Herlig!
    Takk for hyggelige besøk i Skulehuset! Det er alltid inspirerende å treffe deg.
    Skulle så gjerne besøkt messa di. Er sååå lei for at jeg ikke er hjemme.
    Det er den helga jeg er på sørlandet. Gruer meg litt til å stå utendørs i 3 hele dager. Da må de varmeste av de varmeste klærne finnes frem.... Brrr...

    Kos deg med ditt julepyssel!
    Klem Marit

    SvarSlett
  4. Hei! takk for så koseleg helsing! Nydelege ting du viser! Har lest og sett langt nedover her no. Her går det også i kongler til pynt, små og store. Fekk flott inspirasjon av bilda dine! Takk! :)

    Ha ein nydeleg torsdag!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett