Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

onsdag 20. oktober 2010

Tiddelibom!!


Ute laver snøen ned for øyeblikket!! Og hva er vel mer passende enn å vise min nysydde julesokk:)) En ekte gjenbruks strømpe!! Strømpen er av en gammel sandsekk, sauekinnet er fra et skjerf som aldri ble brukt, er litt usikket på om monogrammet er blitt brukt før, men det er i hvertfall gammelt!!! Da gleder vi oss til nissen kommer ned pipa natt til julaften, og legger oppi masse godis!!

Ha en flott kveld:)

9 kommentarer:

  1. Herlig julesokk du hadde sydd deg!! Fikk nesten julestemning her..enkel og utrolig vakker!!
    En fin kveld til deg
    Klem

    SvarSlett
  2. Så flott den ble!
    En slik skulle jeg sy meg i dag og med pels rundt kanten:) Jeg hadde nemlig funnet et egnet pelsskjerf på brukt'en, men jeg tenkte jeg skulle legge det litt i bløt først og få vasket det litt... det var ikke lurt, hele skjerfet smuldret opp!

    Jaja, jeg får vel gå på nytt pelsskjerf-jakt en annen dag:)

    Nydelig var i alle fall din sokk ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  3. det er så deilig å våkne til snø... fantastisk!! Lekker julesokk, herlig med skinnet på. Skal selv lage en til prinsessa i år, kanksje jeg og mannen også å ha da. ha en riktig fin dag tone. oppskriften på muffinsene var kjempegod og jeg har allerede delt den videre. klem Monica

    SvarSlett
  4. Så utrolig fin den ble:)

    Klem:)

    SvarSlett
  5. pst: tone jeg har linket til deg idag og skrevet om din fine blogg og den gode muffinsoppskriften, håper det går bra. God klem

    SvarSlett
  6. Kjempe fin den ble:) Kanskje jeg skulle prøve meg på noe lignende selv.. hehe:) Litt gøy å ha sydd sine egene:)
    Ha en finfin kveld.
    KLem Camilla

    SvarSlett
  7. Åh, råflott!!!
    Jeg blir mer og mer ergelig over mine manglende syferdigheter, når jeg ser hvor fantastisk FLOTTE ting man kan lage!
    Vel... Hadde nok neppe vært like kreativ som deg, da ;-)

    Så artig å kunne pynte med denne til jul!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  8. Så utrolig fin!!! Dette ga meg en idé ;o) ...oig når jeg titter ut av vinduet, så har det jaggumeg begynt å snø her og :o) så kos da....synd storegull har lagt seg....hun har ventet i flere dager.....Ønsker deg en strålende helg! Klemmer, Marianne

    SvarSlett
  9. hei!! for en skjønn blogg du har. tittet innom den tilfeldig etter å ha sett ett innlegg hos Monica. Men nå kommer jeg snart igjen, for her likte jeg meg godt. Legger deg til min liste og håper det er greit. klem, Line

    SvarSlett