Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

fredag 24. september 2010

Lopperier!




Sist helg var en stor loppehelg her i distriktet, og det er like mange loppis denne helgen,pluss antikkmessen på Figgjo som den største attraksjonen !! Siden mannen i huset skulle på jobbreise hele denne helgen, dro jeg avgårde på loppis sist helg med verdens beste samvittighet!! Jeg skulle virkelig få med meg alt, og handle alt jeg kanskje kunne få bruk for en vakker dag:)) Så er det litt sånn av og til, når man virkelig kan boltre seg, så finner man nesten...bare nesten ingenting, og slik ble det denne gang...noen gamle dukkemøbler, passet supert siden jeg har to gutter...:))) Og en gammel tavle på stativ med sete...til guttene som ikke sitter i ro mer enn to minutter av gangen kan sitte å tegne på, men de blir jo større å det er jo lov å håpe at de etterhvert kan sitte her å kose seg, mens mor koser seg med et interørblad eller to:)))


Har prøvd i flere dager å laste opp bilder til bloggen, men uten hell, er det flere der ute som har



hatt samme problem den siste tiden???






Ønsker dere alle en fantastisk kveld!!!!!

2 kommentarer:

  1. Jamne så blev dine drenge jo meget glade for dine loppefund, Tone!! Du må satse på at der kommer en pige næste gang!

    Klem Helle

    SvarSlett
  2. Så herlige dukkemøbler. Tavlebordet var jo bare genialt..

    Anita

    SvarSlett