Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

søndag 4. juli 2010


Tro,Tillit og Tålmodighet......

Den gamle knaggrekken har kommet til sin rett over kommoden i stuen , og her henger mors gamle tavle som hun brukte når hun var barn, med mine visdomsord på. Man må ha tro på det man gjør, tillit til at det man gjør er riktig , og tålmodighet til å vente.........Det siste er jeg fryktelig dårlig på men , jeg trener på å være tålmodig:)))) I morgen blir nok en dag uten for mye trening på den fronten, da tar jeg inspirasjonsguiden under armen og drar på dagstur til Oslo, den er allerede nøye studert og jeg og min venninne lurer veldig på hvordan vi skal klare å rekke over alle disse kjekke butikkene.og.kafeene ...:))

Ha en flott kveld!!

1 kommentar:

  1. Hei♥
    Så utruleg lekkert!
    Å slik stas at det er din mors gamle tavle da!
    Og viktige ord..

    Ah!For ein herleg dag du har framfor deg da:)
    Nyt og lykke til:)
    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett