Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

tirsdag 6. juli 2010


Per spelmann:))

Har blitt gjennopplivet etter å ha ligget nedpakket i en pose i maaaange år! Fant en pose med løse sangark når jeg var på loppis i vår, og denne fikk selvfølgelig være med hjem!! Syntes arkene hadde så fin patina, falmet og flotte!! Så til jul skal jeg lage små kremmerhus med de søteste barnesangene, og så fant jeg selvklebende blondebånd i papir på nille som jeg tenkte å lime på!!! Og hvis noen lurer på hvordan det går når jeg vanner planten, så kan jeg bare si en ting, den trenger ikkkkke vann:)) så det er bare å børste litt støv av den av og til :))

Ha en deilig dag i solskinnet!!!

4 kommentarer:

  1. Hei!!
    For en nydelig blogg du hadde!!
    Og så masse lekkert :)
    Og det tipset med å henge opp gardiner i kjøkkenåpningen var en god ide, som jeg kommer til å legge inn på harddisken :)

    For å gjøre det litt mer lunere om høsten hadde dette vært en god ide :)

    Klem Solveig

    SvarSlett
  2. Her på deg.
    Slike sangark har jeg også en del av og etter helgens loppis ble det jammen enda noen:))
    Her skal de brukes til jul og julepynt. Elsker å lage julepynt med gamle ark.
    Nydelig stilleben du har laget. Tror jeg må investere i et par slike planter jeg også. Hadde passet perfekt her i huset.

    Ønsker deg en nydelig dag videre. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  3. Så fint det ble : ) Flott blogg du har med masse fint : )
    Ha en fin kveld
    klem Tove

    SvarSlett
  4. Hei Tone
    Enig med deg her - nydelig med slikt papir rundt en blomst - veldig dekorativt og vakkert! Ta gjerne en tur innom meg, her har jeg en giveaway hvis du har lyst til å være med på :) Ha en herlig fredag, og helg som kommer. Sommerklem fra Mette

    SvarSlett