Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

mandag 26. juli 2010


Meter på meter......


Av linstoff ble med hjemfra IKEA. Har letet over alt etter litt røffe enkle lingardiner i ubleket lin, men uten den store fangsten til en god pris, så da ble Ikea løsningen med sin litt røffe lin i metervis til 69 kr meteren: ) Inn til sydamen med 14meter linstoff, og ut igjen 3 dager senere med 6 nystrøkne lengder !! Siden det er så mye annet hvitmalt( før var og gardinene i hvit lin) i stuen vår, og så store vinduer, så ble det mye lunere og litt mer kontraster rundt vinduene!!


Ha en flott sommeruke!!

2 kommentarer:

  1. Er det egentlig ikke utroligt så billigt det er? Var i Ikea i Älmhult sidste uge, og jeg var målløs!

    Elsker dog stadig mest vintage!

    Klem til dig fra
    Helle

    SvarSlett
  2. Det var akkurat det jeg hadde tenkt å gjøre. Kjøpe eget stoff i Lin og sy om til gardiner. Jeg savner også lunhet, det blir fort litt for mye hvitt hos meg, noe jeg holder på og forandre. Og som du sier rammer de vinduet så fint inn.

    Du har en koselig blogg :)

    Aina

    SvarSlett