Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

lørdag 17. juli 2010


Kvirrevipp.........
Er det lite av i dette fugleburet som jeg bare falt helt pladask for samtidig som jeg handle skoddene. Det er gammelt ,det er grått og det er flittig brukt ( det lå ennå igjen visittkort i bunn av buret, som måtte vaskes bort! ) Men alikevel akkuratt slik jeg liker det!! Buret skal ikke få nye beboere, det kjekkeste jeg vet er å bruke ting til noe annet enn det egentlig er ment for, så jeg gleder meg allerede til å finne fram den gamle julepynten som jeg skal henge masse av buret når julen nermer seg:) Har allerede tjuvstartet litt!!
Ha en flott uke som kommer, vi satser på sol sommer og sabeltann denne uken:)) Og legg gjerne igjen en hilsen, da blir jeg så glad!!!!!

3 kommentarer:

  1. Heisann og takk for hilsen hos meg!!
    Så fin blogg du har og jeg har kost meg nå med de fine innleggene!!
    Er glad i all slags fugledupeditter jeg....som unnskyldning for å kjøpe. sier jeg det at de er til min mann...fugleelskeren :o)
    Har fått to striesekker fra en antikkbutikk i ditt område...men husker jo ikke navnet på den!!
    Den siste fikk jeg igår og den er råstilig!!
    Ønsker deg fine sommerdager ...for været er nok like begredelig hos deg som hos meg!!

    SvarSlett
  2. For et fint fuglebur, bliver spændende at følge, - også når julen nærmer sig!

    Helle:))

    SvarSlett
  3. Hei! Takk for hyggelig hilsen!! Så flott det var!! Slike bur er så dekorative og flotte:) Kjempe-fint!

    Ha en fortsatt FIN SOMMER!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett