Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

fredag 11. juni 2010




Deilig innevær!!!


Blomster og bønder ble nok hoppende glade når solen forsvant og regnet dryppet fra himmelen!! Og jeg fikk endelig en god unnskyldning til å gjøre noe innendørs!! Antikk og brukt i langaten fikk meg på besøk og med meg hjem ble to flotte knaggrekker med en en fantastisk patina, har ikke funnet den perfekte plassen til de ennå, men det skal nok ordne seg i løpet av helgen, da skal mannen i huset på hyttetur, og da pleier kreativiteten blomstre her hjemme:))


Emaljen som er avbildet er fra danmark, og henger på vaskerommet, ennå litt uvisst hva jeg skal ha oppi krusene, lite med sand og soda her i huset, så har dere forslag , så tar jeg imot alt med stor takk!!!


Ha en deilig helg, og legg gjerne igjen et spor etter deg, da blir jeg så glad!!!!!!

1 kommentar:

  1. Vakre knagger du har fått fatt i. Jeg kjøpte Miljøgårdens grønne knaggrekke på Bærheim for lenge siden. Nå fikk jeg endelig pusset opp gangen og tatt den i bruk.

    Sand og soda har heller ikke jeg akutt behov for. Men jeg har også maken potter. Fant dem på hytta - hipp hurra! Gøy når den forrige eieren ikke kaster alt "skrotet" etter seg.

    Nå skal jeg straks på Beachhåndball! Ikke rette været for den slags. Men stakkars jenta mi som skal spille. De har ingen innbyttere. Så det blir hardt å løpe i sanden hele kampen.

    Riktig god helg, Tone.
    Klem Marit

    SvarSlett