Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

fredag 28. mai 2010







Borte bra.........



Men hjemme best :)



Vel hjemme etter noen deilige dager i solskinnet som etter hvert kom til spania! Godt å få en forsmak på sommeren, siden det ser ut som den lar vente på seg her til lands:) Mye god mat er fortært om mange nye inntrykk for våre 2 små gutter, som stadig er på oppdagelseferd til deres begeistring og vår bekymring til tider:, Men det er jo sånn man lærer så man får jo bare passe godt på!! Mine foreldre skulle passe postkassen mens vi var på reisefot, men så viste det seg at de og inkluderte hagen:)))( til store glede) ugresset var borte, og hekken var barket, så da gjenstår bare kosearbeidet, nemlig å handle og plante, akkuratt det jeg er best på:))) Så nå står Dronning Ingrid på spisebordet, og småblomster er innkjøpt til å begynne med i balkongkassene som henger noen meter over bakkeplan!! Denne helgen er det og loppis i nabolaget, og utsalg i Løå, noe som jeg bare MÅ ha med meg!!!



Ha en fantastisk helg!!!!!

3 kommentarer:

  1. Endelig er det loppis her i distriktet også!
    Dit skal jeg også. Håper på stort utvalg!

    Håper ikke du har fått kuldesjokk da du kom hjem. Her er ikke så mye sommer akkurat nå. Håper snart varmen kommer igjen.

    Ses sikkert i morra!

    Klem Marit

    SvarSlett
  2. Hei hei
    Høres ut som en kjempekoselig tur. Jeg er så enig så enig. Borte bra men hjemme best!

    Håper du koste deg like mye:) Det var travelt til tider gitt! Halv to måtte vi avsted for å hente et hengerlass med varer fra Blomsterbutikken.Men det er bare jilt!:)

    Håper å se deg igjen snar. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  3. Heisann:) Håper du koste deg i Løå, synes selv det var utrolig kjekt. Håper solen titter frem idag også. Høres ikke feil ut med en forsmak på sommeren. Ønsker deg en riktig fin søndag. klem monica

    SvarSlett