Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

lørdag 9. januar 2010

Hagebok til glede.....i denne kulden :))

Har endelig klart å løsrive meg fra julebøkene:)) Da falt valget på denne fantastisk flotte danske hageboken. Den heter Indret ude, stemningsfulde haver :) Den har alt du kan tenke deg av ideer, er delt inn i forskjellige typer hager som feks den hemmelige hage, den sanselige hage, den harmoniske hage......pluss noen små kjekke oppskrifter :))) Jeg har kjøpt den i Danmark, men kan nok bestilles gjennom en bokhandel!!

4 kommentarer:

  1. Hei Tone :o)
    Her har jeg ikke vært, men du har en koselig blogg som jeg gjerne kommer innom igjen. Ha en fin helg. Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Tusen takk for koselig kommentar frå deg:)
    Så masse fint her var hos deg da:)
    Å det skapet som hadde stått å støva ned,var LEKKERT!!!WOOOOW!!!!I LOVE IT:)
    Kjeme tilbake att:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Koselig blogg med masse fine bilder:)
    Klem Nina

    SvarSlett
  4. Hei!
    Kom innom ved en tilfeldighet her :-)
    Så fin blogg du har!
    Legger meg til som følger her :-)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett